tirsdag den 27. april 2010

I lørdags var alle min mands søskende samlet hjemme hos os til "farsaften" Vi samles ca hver 3-4 mdr. hvor vi hver især skal lave en farsret. Vi valgte at lave frikadeller med kartoffelsalat, alm salat og flute til. Dessert var hjemmelavet is med frisk frugter.  Vi havde en super hyggelig aften. :)
Bordet havde jeg gjort lidt mere ud af i lørdags, det ville ha' været min svigerfars fødselsdag hvis han havde levet. Så jeg havde fundet nogle gamle hør servietter og sølvbestik frem som jeg har arvet fra min svigermor.
Her kan man lige ane det søde broderi i det ene hjørne. Alle servietterne er nogle som min mands mormor engang har syet. Servietterne har alle forskellige størrelser. Jeg ælsker gammelt håndbroderet linnede og duge. De almindelige servetter har jeg ikke foldet for der var menlig pæoner og roser på.:)

Buketten som jeg havde bundet med mine yngling blomster lyserøde roser og pæoner.:)
Jeg fik også lige denne skønne forårsamplantning af min nevø's søde kæreste.:)
Disse smukke voksblomster (tror jeg de hedder) fik jeg af min svigerinde. Den ene er rigtig flot rød.:)
Så fik vi og en biograftur af min mands 2 søstre og kærster.:) Det var en super gave, det er ikke så tit at vi lige smutter i biffen. Så nu holder vi øje om der snart kommer noget vi vil se i biffen:)

Nu vil jeg se at komme igang med at få samlet og malet et gammel klædeskab som jeg har købt for lang tid siden.;O)
Tak fordi I kiggede forbi min blog.
I må ha' en rigtig dejlig uge

1 kommentar:

  1. Hvor er det et smukt bord og ikke mindst dine lækker blomster - super smukt farve du har holdt det i :o)

    SvarSlet