lørdag den 10. april 2010

Loppemarked

Jeg har fornylig været på loppemarked sammen med en veninde. Vi kalder os for loppeister....;O) Vi er begge vilde med loppemarkeder og kommer af sted flere gange om året. De hyggeligste loppemarkeder er nu om sommeren:)

Jeg fandt disse 3 skønne metaldåser. :) Jeg er ret vild med gamle metaldåser og har en del, men man kan vel altid bruge en til.....;O)
Låget på en gammel Medova te dåse
Siden af dåsen. De små børn løber rundt om dåsen. Man bliver jo også frisk af at drikke Medova....;O) Træt efter kl. 3 så drik medova te....sådan tror jeg at reklamen lød dengang.;O)
I denne dåse har der været toffee i og den er fra England.:)
Siderne på dåsen. Det ligner igloer som er på den ene side. Det kan jeg ikke få til at hænge samme med dåsens top af en dame som er ved standen....!! Måske skal det forestille noget anden. Men fin er den da alligevel :)
Denne æske har der sikkert været små cigarillos i. De er danske. På siden står der FBD cigar og tobaksfabrikker Esbjerg.

Rigtig dejlig weekend til alle som kigger forbi min blog.:)

1 kommentar:

  1. Hej Gitte.
    Sikke nogen flotte dåser.
    Ja, det blir en dejlig tid vi går i møde, med alle de loppemarkeder der kommer.
    Jeg fandt en flot servantekande og 40 gamle Familie Journaler, det ældste var fra 1935.
    Det er så fedt, når man kan smile hele vejen hjem i bilen, over sit fund:-)
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet