fredag den 30. april 2010

Jeg er igang med at sætte et gammelt klædeskab i stand. Desværre har jeg ikke et billede af skabet samlet, da jeg har valgt at male det før jeg samler det. Så bliver det også nemmere at skille ad igen hvis jeg vil flytte rundt på det. Så ødelægges malingen heller ikke når det så skal skilles ad.:) Jeg vil prøve at tage nogle billeder af skabsdørene inden jeg maler dem.;O)

Jeg har lige taget lidt før og efter billeder af dørhåndtagen. Jeg troede at de var lavet af messing, men det viste sig at de var af sølv. Farven har de fået af mange års bejsning af skabet. 
FØR

EFTER
Det er helt utroligt at det er de samme håndtag.:)
Jeg vil ønske jer en rigtig dejlig storbededags ferie.
På gensyn og tak fordi I kiggede forbi min blog.:)

1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud, hold da op en forskel! jeg glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet